Pakiet KPiR
Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
- księgowanie dokumentów w księdze podatkowej
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu
- naliczanie podatku dochodowego i ustalanie wysokości zaliczki na ten podatek (miesięcznie lub kwartalnie)
- wypełnianie deklaracji rocznych rozliczających podatek dochodowy (dodatkowo płatne)
Rozliczania podatników VAT
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
- ustalanie wysokości podatku należnego i naliczonego
- rozliczanie transakcji WNT, WDT, import i eksport
- sporządzanie deklaracji VAT-7 i VAT-7K
- rozliczanie proporcji VAT
Pakiet Ewidencje Uproszczone
Prowadzenia ewidencji uproszczonej dla podatku ryczałtowego
- księgowanie dokumentów w uproszczonej ewidencji ryczałtu
- naliczanie podatku zryczałtowanego
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
Rozliczanie podatku VAT
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
- ustalanie wysokości podatku należnego i naliczonego
- rozliczanie transakcji WNT, WDT
- sporządzanie deklaracji VAT-7 i VAT-7K,
- rozliczanie proporcji VAT
Pakiet Kadry i Płace
Prowadzenia ewidencji uproszczonej dla podatku ryczałtowego
- tworzenie akt osobowych
- prowadzenie ewidencji pracowników, kart urlopowych, rejestrów badań lekarskich i szkoleń (w tym BHP) oraz zwolnień lekarskich
- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz rachunków rozliczających te umowy
- naliczanie i sporządzanie list płac
- tworzenie i prowadzenie kartotek wynagrodzeń
- wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
- zgłaszanie pracowników do ZUS i PIP
- wyliczanie zobowiązań i sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego (PIT-8B, PIT-11, PIT-4, PIT-4R) i ZUS (Raporty miesięczne, RMUA, ZUS-Z3, ZUS-Z15, RP-7, zaświadczenia dla emerytów i rencistów)
Usługi dodatkowe
- sporządzanie druków związanych z otwarciem, zamknięciem , aktualizacją danych oraz zawieszeniem działalności gospodarczej (CEiDG-1, NIP-2, VAT-R, VAT-Z,)
- pisanie pism wyjaśniających i korygujących
- składanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego
- wypełnianie i składanie do ZUS dokumentów związanych z chorobą właściciela firmy (ZUS-Z3a)
- przesyłanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego deklaracji do ZUS i Urzędu Skarbowego
- sporządzanie not korygujących i dowodów wewnętrznych
- obsługa kontroli podatkowych i kontroli z ZUS